CzechEnglish

zavřít

Opravy vozovek za studena


CALCEL® FILL ROUTE

Jednosložková kompozitní směs bitumenových pryskyřic, elastomerického polyuretanu a minerálního plniva CALCEL® FILL ROUTE se používá jako výplň mezi dnem výtluku a vrchní pojezdnou vrstvou TOP ROUTE nebo mezi kotevní pryskyřicí CALCEL® ROUTE a pojezdnou finální vrstvou TOP ROUTE. Specifická hmotnost před zhutněním je 1,9 kg/l. 

Díky obsahu elastomerického PUR je výrobek FILL ROUTE po zhutnění a vytvrzení velmi pružný. To jej odlišuje od konkurenčních výrobků. Vrstva FILL ROUTE tlumí rázy od kol projíždějících vozidel a chrání tak podkladní vrstvy, betonové základy, potrubí a další pod vozovkou uložené konstrukce před poškozením.

Výrobek je možné pojíždět ihned po zhutnění a položení finální vrstvy TOP ROUTE. Ke konečnému vytvrzení dochází postupně působením vlhkosti a tepla. Zrna tvrdého minerálního plniva jsou obaleny vrstvou bitumenových pryskyřic a elastomerického polyuretanu. Tvrdé jádro zajišťuje odolnost proti obrusu a vysokou pevnost v tlaku, zatímco pružná obálka z elastomerického polyuretanu zabezpečuje trvalou pružnost.

Účelem bitumenové vrstva kolem zrn je zajistit jejich vzájemnou soudržnost a dobrou přilnavost na beton, asfaltovou vozovku i kovové rámy poklopů a kanálových mříží. Velikost zrn je 6 až 14 mm.

POUŽITÍ

  • podkladní vrstva při opravách děr ve vozovkách hlubších jak 3 - 5 cm
  • výplň kolem rámů při opravách propadlých nebo uvolněných poklopů
  • výplň výkopů ve vozovkách po přípojkách plynu, vody a kanalizace

VLASTNOSTI

  • okamžité vícenásobné použití bez míchání s tvrdidlem
  • použitelnost za teplot -20°C až +50°C
  • plná odolnost proti působení mrazu, vody a soli
  • dlouhodobá skladovatelnost
  • výborná adheze (soudržnost) se suchým i mokrým asfaltem a betonem
  • pojízdnost okamžitě po zhutnění
  • dlouhá životnost (více jak 15 let na silně zatěžovaných komunikacích)

CALCEL® TOP ROUTE

      Jednosložková kompozitní směs bitumenových pryskyřic, elastomerického polyuretanu a minerálního plniva CALCEL® TOP ROUTE se používá jako krycí pojezdná vrstva při opravách děr ve vozovkách a opravách poklopů nebo kanálových mříží.

Při rychlých opravách mělkých výtluků (2 až 4 cm do hloubky) lze použít TOP ROUTE přímo bez podkladních vrstev nebo nástřiků. Specifická hmotnost před zhutněním je 1,9 kg/l. Díky obsahu elastomerického PUR je výrobek TOP ROUTE po zhutnění a vytvrzení velmi pružný za všech teplot, což je jeho hlavní výhoda před konkurenčními výrobky. Tato pružnost umožňuje chránit podklad před otřesy a tlumí hluk od pneumatik. Výrobek je možné pojíždět ihned po zhutnění. Ke konečnému vytvrzení dochází postupně působením vlhkosti a tepla. Od výplňové hmoty se krycí pojezdová směs TOP ROUTE liší jemnější zrnitostí 2 až 6 mm. Zrna minerálního plniva jsou obaleny vrstvou bitumenových pryskyřic a elastomerického polyuretanu. Tvrdé jádro zajišťuje odolnost proti obrusu a vysokou pevnost v tlaku, zatímco pružná obálka z elastomerického polyuretanu zabezpečuje trvalou pružnost.

POUŽITÍ

  • horní pojezdná vrstva při opravách děr ve vozovkách hlubších jak 3 až 5 cm
  • rychlé opravy mělkých výtluků ve vozovkách a vybetonovaných plochách
  • vyplnění spár a nerovností v panelových vozovkách
  • horní pojezdná vrstva po zasypání výkopů ve vozovkách po přípojkách plynu, vody, kanalizace atd.

VLASTNOSTI

  • okamžité vícenásobné použití bez míchání s tvrdidlem
  • použitelnost za teplot -20°C až +50°C
  • plná odolnost proti působení mrazu, vody a soli
  • dlouhodobá skladovatelnost
  • výborná adheze (soudržnost) se suchým i mokrým asfaltem a betonem
  • pojízdnost okamžitě po zhutnění
  • dlouhá životnost (více jak 15 let na silně zatěžovaných komunikacích)

homeenvelopemagnifiercrosschevron-downcross-circle